Kom i gang med Ja-tak tilbud

Du har sikkert set flere SuperBrugser og mindre virksomheder bruge Ja-tak tilbud på deres sociale medier. Det er blevet en meget populær og fast markedsføringstiltag, der kan tiltrække mange nye og loyale kunder til at købe en udvalgt vare i din butik. Du kan sælge ud af hvad som helst i din butik til en skarp pris, som dine kunder vil elske. Hvis du gerne vil høre mere om hvad Ja-tak tilbud er, og hvordan du kommer i gang med at bruge det, så kan du læse med i denne artikel. 

Hvad er et Ja-tak tilbud?

Et Ja-tak-tilbud er en form for udsalg, hvor kunderne kan få en betydelig rabat på en vare i din butik, normalt 10-50 % rabat. For at få tilbuddet skal de “synes godt om”, hvortil du skal give dine kunder et nummer, som de skal fremvise, når de henter varen i din butik. Tilbuddet er gyldigt i 24 timer, hvorefter det udløber. Ofte skal man være hurtig ude med et Ja-tak tilbud, fordi det kan være en vare, der sælges i et begrænset omfang. Du kan finde inspiration fra andre virksomheders opslag, hvordan du skal skrive dine tekster eller holde styr på de kunder, der henvender sig til dig. Ellers kan du også bruge en ja-tak tilbud app, der kan holde styr på alle dine kunder, der melder tilbage med et “ja tak” på den vare, du har sat til salg. 

Sådan kommer du i gang med Ja-tak-tilbud

Hvis du er interesseret i at bruge Ja-tak-tilbud i din virksomhed, er der et par ting, du skal gøre for at komme i gang. For det første skal du oprette en virksomhedskonto på Facebook. Når du har gjort det, kan du begynde at oprette tilbud. Hvis du vil oprette et tilbud, skal du vælge den vare, du vil give rabat på. Herefter skal du indstille procentdelen af rabatten og bestemme, hvor mange personer der kan benytte tilbuddet. Derefter skal du blot lægge tilbuddet ud på dine sociale medier og vente på, at der kommer likes ind.  Takket være Ja-tak tilbud er det nemmere end nogensinde før at få flere kunder.

Hvorfor bruge Ja-tak tilbud i din virksomhed?

Der er mange grunde til at bruge Ja-tak tilbud i din virksomhed. For det første er det en fantastisk måde at øge dit salg på. Ved at tilbyde en betydelig rabat på en vare kan du lokke kunder, som normalt ikke ville købe hos dig, til at købe noget. Derudover er det en god måde at komme af med overskydende lagerbeholdning. Hvis du har varer i din butik, som ikke sælger, kan du tilbyde dem med rabat for at komme af med dem hurtigt. Endelig er det en fantastisk måde at skabe kendskab til dit brand på. Ved at tilbyde Ja-tak-tilbud kan du tiltrække nye kunder, som så begynder at følge din forretning og bliver bekendt med dit brand. Det skaber en sneboldeffekt, der virkelig kan være med til at få din virksomhed til at vokse.